Technical Account Manager

Job description

JUIST TIJDENS COVID-19



Technical Account Manager(32-40 uur)

When happy customers is life


Ben jij een ondernemende, gedreven en ambitieuze Technical Account Manager? Dan zoeken we jou!


Over Optiply

Optiply is een snelgroeiend bedrijf dat slimme inkoopsoftware levert aan vooral webshops en groothandels in Nederland. Het is Software-as-a-Service waarbij iedereen dus een maandelijks abonnement heeft op hetzelfde systeem welke continu wordt doorontwikkeld. Ons klantenbestand bestaat uit ruim 300 webshops die variëren van eenpitters tot bedrijven met honderden personeelsleden. We zijn inmiddels met bijna 20 collega’s waarmee we continu werken aan het verder automatiseren en optimaliseren van de inkoop van onze klanten.


Functieomschrijving

Als onderdeel van ons Customer Support team werk je in ons supportteam en ben je verantwoordelijk om onze klanten succesvol te laten zijn met onze software. Je zult je daarbij focussen op zowel inbound als proactieve support. Denk aan het oplossen van ingewikkelde technische problemen. Daarnaast ook het onboarden van nieuwe klanten, ze begeleiden en trainen met onze software. Daarnaast ben je continue bezig met de wens van onze klanten vertalen naar ons product team.

Je bent dus zowel in staat om klanten succesvol en tevreden te maken als het vertalen van hun complexe wensen naar product uitbreidingen. Je wordt extreem gelukkig van tevreden klanten en gaat niet naar huis voordat de laatste vraag beantwoord is.


Dit ga je doen

  • Customer Support verder mee structureren om verder op te schalen;
  • De beste ondersteuning leveren bij (technische) vragen;
  • Klanten echt succesvol maken in hun inkoop. 
  • Het onboardingsproces optimaliseren;
  • De brug vormen tussen klant en product;
  • Regelmatig overleg met het Sales en Marketing team om in- en outbound zoveel mogelijk op elkaar af te stemmen;
  • Jouw kennis en expertise met betrekking tot customer support gevraagd en ongevraagd delen.

      Job requirements

      Dit ben jij

      • Jij hebt enkele jaren ervaring! Je hart gaat sneller kloppen van tevreden klanten;
      • Je bent communicatief vaardig en combineert dat met een hospitality instelling (logistieke kennis is een pré);
      • Jij bent ontzettend gedreven en combineert dat met een enorme leergierigheid;
      • Je vindt het leuk om samen met de klant een probleem helemaal te doorgronden;
      • Jij bent innovatief, neemt initiatief en denkt buiten de gebaande paden. Je houdt van snelheid en durft af en toe een risico te nemen;
      • Jij werkt graag in een klein snelgroeiend bedrijf waar je dagelijks het resultaat van je werk ziet;
      • Jij spreekt vloeiend Nederlands en Engels.


        Dit krijg jij

        • Goed salaris, opleidingsmogelijkheden en veel doorgroeimogelijkheden;
        • Veel vrijheid en veel impact;
        • Een prachtige werkplek op een van de mooiste locaties in Amsterdam;
        • Perfecte combinatie van binnen en buitendienst;
        • Elke dag iets anders te doen;
        • Leuk team waardoor je altijd met een glimlach thuis komt;
        • Een gezellige vrijdagmiddagborrel met uitzicht op het Vondelpark;
        • Top baan!